Freitag, 14. Juli 2017

Oddball July FB-Challenge Reminder


Hallo Oddballs
Hello Oddballs


Auch in diesem Monat möchte ich euch an unsere Facebook Juli Challenge erinnern.
Also this month, I would like to remind you of our Facebook July Challenge.



Heute habe ich  für euch mit einem ganz neuen Image ein TAG gestaltet
Today I designed a TAG for you with a whole new image


Bitte nutzt meinen Code 
um auf euren nächsten Einkauf 10% zu erhalten
Please use my code
to get 10% on your next purchase

DTTINA10


Den Hintergrund habe ich mit Aquarellfarben erstellt und 
den Rest mit Polychromos koloriert.
I created the background with watercolor paints and
the rest is colored with Polychromos.


Ich hoffe, ich konnte euch inspirieren und ihr zeigt uns nun auch eure Werke.
I hope I could inspire you and you show us your works.


Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges











Kommentare:

  1. Lovely card! Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Maritza DT for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/......

    AntwortenLöschen
  2. Just love your tag Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Co-Owner/Admin for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    AntwortenLöschen
  3. Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...


    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"